
Le Wine zoekt een Customer Service Coördinator
Ben jij een ervaren professional in Customer Service en wil je werken in een dynamische, internationale werkomgeving binnen de wijnsector? Dan zoeken wij jou als Customer Service Coördinator!
Over ons
Le Wine is een familiebedrijf, en al meer dan 40 jaar van a tot z actief in de internationale wijnwereld, gaande van eigen wijnproductie tot en met het uitschenken van de juiste wijn in het juiste glas.
Als onafhankelijke agent en importeur in de Benelux en Frankrijk staan we in voor het opzetten van distributiekanalen voor verschillende gerenommeerde producenten uit de internationale wijnsector, waaronder ook onze eigen Spaanse bodega.
Samen met al deze mooie wijnproducenten uit ons portfolio ontwikkelen en implementeren we op maat gemaakte marketing- en verkoopstrategieën voor onze klanten, hoofdzakelijk de traditionele wijnhandelaars en de gekende retailers.
Daarnaast kunnen we door samenwerking met verschillende wijnmakers wereldwijd ook wijn op maat aanbieden die voldoet aan specifieke wensen van (internationale) klanten.
Bij Le Wine houden we van authentieke verhalen, van de passie van de mensen, van elke dag opnieuw vast te stellen dat de wijnwereld ons kan verbazen, noem het levenslang bijleren. Als dynamisch bedrijf omarmen we innovatie en pragmatisme, en we houden ervan om zélf nieuwe en sterke verhalen te schrijven.
Waar kan jij ons bij helpen?
- Als Customer Service Coördinator ben je dagelijks verantwoordelijk voor het verwerken van orders (van a tot z) én het waarborgen van de werking van het Customer Service team.
- Je zorgt ervoor dat alle klantorders, inclusief de jouwe vlot en efficiënt worden afgehandeld. Je speelt een sleutelrol in het bewaken van de interne processen en de werking van het team.
- Als coördinator is het jouw rol om te allen tijde je collega’s te blijven begeleiden en te ondersteunen in het streven naar een proactieve, klantgerichte, vriendelijke en kordate mindset.
- Je fungeert intern als aanspreekpunt, en je zorgt dat alle klantgerelateerde informatie steeds beschikbaar is. Daarnaast zorg je ervoor dat noodzakelijke klant -en artikelinformatie correct staat in het ERP-systeem, zodat iedereen optimaal kan werken.
- Je rapporteert op geregelde basis waarbij zowel de klantentevredenheid als de interne processen besproken worden.
Wij zoeken iemand:
- Met meer dan voldoende relevante ervaring in een vergelijkbare functie, waarbij klantgerichtheid centraal stond.
- Die met een duidelijke visie mensen motiverend kan begeleiden tot een sterk, proactief en klantgericht team.
- Die communicatief sterk staat en zich vlot kan uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van Spaans, Italiaans en/of Duits is een mooi pluspunt.
- Die sterke organisatorische vaardigheden bezit en in staat is om processen te monitoren en te helpen verbeteren.
- Die enorm oplossingsgericht is en goed kan omgaan met drukke werksituaties.
- Met een affiniteit voor wijn en eventueel interesse heeft om zich hierin te verdiepen.
Wat mag je van ons verwachten?
- Een uitdagende en boeiende functie binnen een dynamisch en sterk groeiend familiebedrijf.
- Een voltijds contract met marktconform salaris met maaltijd – en ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en extralegaal verlof.
- Opleidingen op maat voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
- Een collegiale, professionele en prettige werksfeer.
Nog vragen over deze vacature? Dan kan je terecht bij Michael Schiettekat op 02/356 33 00.
Solliciteren voor deze job? Stuur je CV en motivatiebrief naar Jolien Roelandt op jolien@lewine.be